Top
Image Alt

Zwroty i reklamacje

  1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: For Beauty Katarzyna Wilczyńska, ul. Moniuszki 4 lok.1, 26-600 Radom.
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

v

Profesjonalne produkty do stylizacji paznokci
For Beauty, Makear, Didier Lab, Aba Group.

Wszystko czego potrzebujesz w jednym miejscu!